Konsulttiverkon verkkosivusto uudistui

26.3.2021Konsulttiverkko, Tiedote

Konsulttiverkon verkkosivusto uudistui

Olemme kasvaneet merkittävästi viimeisen kolmen vuoden aikana ja toimintamme on harpannut valtavasti eteenpäin. Nyt oli korkea aika saada sähköinen ilmeemme vastaamaan toimintaa ja samalla kerromme matkamme tähän päivään asti. Tulevaisuus on hämärän peitossa, mutta sen voimme taata että kasvu ja kehittyminen jatkuu asiakkaitamme tukien sekä alaa uudistaen Konsulttiverkosssa!

”Uudistimme verkkosivustomme kolmannen kerran olemassaolomme aikana. Erityisesti vuoden 2020 aikana Konsulttiverkko otti merkittävän harppauksen eteenpäin eikä edellinen versio enää vastannut nykytilaa. Nyt verkkosivusto vastaa paremmin 3-vuotiaan yrityksen tarpeita, joka on jo oppinut kävelemään ja juoksemaan. Tästä on hyvä jatkaa”, kertoo Konsulttiverkon toiminnanjohtaja Jussi Järvinen.

Uudella sivustolla olemme kuvanneet matkaamme kolmen konsultin ideasta aloittaa Suomen markkinassa erottuvalla liiketoimintamallilla, ja kuinka itsenäisten asiantuntijoiden verkosto määrätietoisella työllä alkoi kasvaa.

Tuolloin asetimme tavoitteeksemme laajentua valtakunnalliseksi verkostoksi ja olla alan tunnetuin toimija keskisuurten organisaatioiden keskuudessa. Vuosi 2020 oli merkittävä virstanpylväs: vakiinnutimme asemamme ja pandemiarajoituksista huolimatta myyntimme kolminkertaistui; solmimme myös useita merkittäviä puitesopimuksia.

Halusimme uusista verkkosivuista helppokäyttöiset ja monipuoliset, jotta verkkosivuillamme kävijät, erikokoiset organisaatiot ja yritykset löytävät etsimänsä tiedon ja tarjoamamme konsulttipalvelut helposti.

“Olemme itsenäisten konsulttien verkosto ja uudella sivustolla tuomme konsulteillemme parempaa näkyvyyttä ja heidän vankan kokemuksensa ja ammattitaitonsa esille. Mikäli tarvetta on kokeneiden konsulttien tiimille, olemme palveluksessanne! ”, Järvinen kertoo.

Lisätiedot:
Toiminnanjohtaja Jussi Järvinen
jussi@konsulttiverkko.fi
+358 40 772 5840

Luettavaa

UUSIMMAT BLOGIT

Digitaalinen disruptio – uhka vai mahdollisuus?

Digitaalinen disruptio – uhka vai mahdollisuus?

Digitaalisella disruptiolla tarkoitetaan vallitsevien toimintatapojen ja -mallien muuttumista teknologian kehittymisen ja käyttöönoton myötä. Tämä entinen muotitermi on ajankohtaisempi kuin koskaan, osittain johtuen pandemian tuomasta “pakosta” muuttua. Historiassa on paljon esimerkkejä menestyvistä yrityksistä, joilta käytännössä vedetään matto jalkojen alta uuden innovaation takia, jonka on kehittänyt pienempi yritys, jolla ei ole ison yrityksen painolastia eri muodoissa. Uusi peluri voi myös tuoda markkinoille huomattavasti edullisemman ja “riisutumman” ratkaisun, kun taas markkinajohtajat ovat keskittyneet kehittämään aina vain ominaisuuksiltaan parempia (lue kalliimpia) ratkaisuja. Nopeasti oppiva ja innovaatioita kannustava yritys tarvitsee arvomaailman, joka tukee ja kannustaa organisaatiota ottamaan riskejä. Ilman oikeanlaista kulttuuria paraskin strategia voi epäonnistua. Toisaalta oikeanlaisella kulttuurilla yritys voi edetä pitkällekin vaikka strategia on keskeneräinen – yrityksen ja erehdyksen kautta, oikealla asenteella. Ota yhteyttä ja jutellaan aiheesta lisää! Esa Övermark & KV