Konsulttiverkon vuosi 2020 – kasvua +60%

24.2.2021Konsulttiverkko

Hei!

Hyvin erikoislaatuisesta vuodesta huolimatta Konsulttiverkko kasvoi vuoden 2020 aikana kaikilla keskeisillä mittareilla. Verkostomme yhteenlaskettu konsultointipalveluiden myynti oli 3,1 MEUR (kasvua +60 %) ja toimeksiantoja teimme yhteensä lähes 170 (kasvua +30 %). Itsenäisiä konsultteja verkostossamme oli vuonna 2020 keskimäärin 28 henkilöä.

Avasimme vuoden aikana toimintaamme useilla eri rintamilla, ja toimitettuihin palveluihin mahtuu niin pitkäkestoisia toimeksiantoja kuin lyhyitä selvitysluonteisia toimeksiantoja ja työpajoja. Kiitokset hyvin sujuneesta vuodesta kuuluu tietenkin asiakkaillemme ja mukana oleville konsulteillemme.

Vuoteen 2021 lähdemme rohkein mielin hakien edelleen kasvua toiminnassamme ja vahvistaaksemme yrittäjävetoisen toimintatavan myös konsultoinnin palveluissa. Tämän johdosta haemme jatkuvasti joukkoomme yrittäjinä toimivia asiantuntijoita, jotka haluavat tehdä töitä hyvässä yhteisössä ja tiimeissä. Yhdessä olemme vahvempia ja uskottavampia monipuolisiin toimeksiantoihin.

Mikäli kiinnostuit toiminnastamme, ota yhteyttä jussi@konsulttiverkko.fi

Luettavaa

UUSIMMAT BLOGIT

Digitaalinen disruptio – uhka vai mahdollisuus?

Digitaalinen disruptio – uhka vai mahdollisuus?

Digitaalisella disruptiolla tarkoitetaan vallitsevien toimintatapojen ja -mallien muuttumista teknologian kehittymisen ja käyttöönoton myötä. Tämä entinen muotitermi on ajankohtaisempi kuin koskaan, osittain johtuen pandemian tuomasta “pakosta” muuttua. Historiassa on paljon esimerkkejä menestyvistä yrityksistä, joilta käytännössä vedetään matto jalkojen alta uuden innovaation takia, jonka on kehittänyt pienempi yritys, jolla ei ole ison yrityksen painolastia eri muodoissa. Uusi peluri voi myös tuoda markkinoille huomattavasti edullisemman ja “riisutumman” ratkaisun, kun taas markkinajohtajat ovat keskittyneet kehittämään aina vain ominaisuuksiltaan parempia (lue kalliimpia) ratkaisuja. Nopeasti oppiva ja innovaatioita kannustava yritys tarvitsee arvomaailman, joka tukee ja kannustaa organisaatiota ottamaan riskejä. Ilman oikeanlaista kulttuuria paraskin strategia voi epäonnistua. Toisaalta oikeanlaisella kulttuurilla yritys voi edetä pitkällekin vaikka strategia on keskeneräinen – yrityksen ja erehdyksen kautta, oikealla asenteella. Ota yhteyttä ja jutellaan aiheesta lisää! Esa Övermark & KV