Maailma on tullut entistä pienemmäksi kohdatessaan pandemian. Nyt korostuvat vastuullisuus, terveydestä huolehtiminen ja oman kulutuksen kriittinen tarkastelu. Etätyöstä ja teknologian paremmasta hyödyntämisestä on tulossa valtavirtaa.
Jo tässä kohtaa kriisi avaa mahdollisuuksia brändimielikuvan uudistamiseen. Aitous, vastuullisuus, läpinäkyvyys ja empatia korostuvat kuluttajien valinnoissa. Myös lomautusten tulvassa on entistä tärkeämpää että työtä teetetään reilujen työehtojen vallitessa.
Varmasti monessa yrityksessä tehdään nyt strategiatyötä, jolla pyritään sopeutumaan tai uudistumaan. Suosituksemme on ottaa myös brändin välittämät arvot osaksi strategista uudistumista. Mitä yrityksesi brändi haluaa tulevaisuudessa viestiä kuluttajalle?
Me Konsulttiverkossa autamme sinua mielellämme brändisi uudistumisessa vastaamaan murroksen heittämään haasteeseen.
Ollaan yhteydessä, Mia
mia@konsulttiverkko.fi