Liiketoiminnan kasvu – eli miten myyttien murtamisella voi menestyä

16.1.2021Kasvu

Konsulttiverkon noin puolentoista vuoden toimintamme aikana olemme murtaneet seuraavat 5 myyttiä tai väittämää:

  1. Konsultointia ei voi myydä, sitä vain ostetaan (BUSTED)
  2. Kylmäsoitot eivät toimi konsultoinnissa (BUSTED)
  3. Jonkun täytyy aina tuntea joku (BUSTED)
  4. Pk-sektorissa ei ole potentiaalia (BUSTED)
  5. Olette liian nuoria, ei teille kukaan soita (BUSTED)

Olemme tänä vuonna toimittaneet merkittävän kokoisia konsultoinnin toimeksiantoja yrityksille, jotka eivät vielä viime vuonna tienneet meistä eikä me heistä. Tämä on virkistävä fakta, koska nythän potentiaalisia asiakkaita on useita tuhansia, joiden kanssa täytyy vain löytää.

Löytöretki on käynnissä ja teemme koko ajan aktiivisia myynnin toimenpiteitä, koska uskomme maassa on laaja joukko yrityksiä, jotka hyötyisivät palveluistamme. Markkinassa riittää tilaa muillekin, joten konsultoimme mielellämme muitakin yrityksiä tulemaan kanssamme kylmään veteen.

Ota yhteyttä niin kerromme miten rikoimme mainitut 5 myyttiä! Laitetaan myös sinun liiketoimintasi kasvuun. /KV

Luettavaa

UUSIMMAT BLOGIT

Digitaalinen disruptio – uhka vai mahdollisuus?

Digitaalinen disruptio – uhka vai mahdollisuus?

Digitaalisella disruptiolla tarkoitetaan vallitsevien toimintatapojen ja -mallien muuttumista teknologian kehittymisen ja käyttöönoton myötä. Tämä entinen muotitermi on ajankohtaisempi kuin koskaan, osittain johtuen pandemian tuomasta “pakosta” muuttua. Historiassa on paljon esimerkkejä menestyvistä yrityksistä, joilta käytännössä vedetään matto jalkojen alta uuden innovaation takia, jonka on kehittänyt pienempi yritys, jolla ei ole ison yrityksen painolastia eri muodoissa. Uusi peluri voi myös tuoda markkinoille huomattavasti edullisemman ja “riisutumman” ratkaisun, kun taas markkinajohtajat ovat keskittyneet kehittämään aina vain ominaisuuksiltaan parempia (lue kalliimpia) ratkaisuja. Nopeasti oppiva ja innovaatioita kannustava yritys tarvitsee arvomaailman, joka tukee ja kannustaa organisaatiota ottamaan riskejä. Ilman oikeanlaista kulttuuria paraskin strategia voi epäonnistua. Toisaalta oikeanlaisella kulttuurilla yritys voi edetä pitkällekin vaikka strategia on keskeneräinen – yrityksen ja erehdyksen kautta, oikealla asenteella. Ota yhteyttä ja jutellaan aiheesta lisää! Esa Övermark & KV